Overslaan en naar de inhoud gaan

Narrowcasting bij de Kapper

Wat is er nu leuker dan tijdens een knip- of verfbeurt bij de kapper vermaakt te worden door een narrowcasting scherm?

Door narrowcasting te implementeren in uw kapsalon kunt u uw klanten zowel informeren als vermaken tijdens het wachten. Heeft u speciale aanbiedingen of acties? Dan kunt u deze middels narrowcasting direct tonen aan uw klanten.

Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld uw personeel voor te stellen op het scherm of het scherm laten bijdragen aan uw extra (impuls) aankopen.



Narrowcasting verzacht eventuele wachttijd van uw klanten, waardoor deze als minder lang en onaangenaam wordt ervaren. Een korte wachtwcht draagt bij aan de ervaring en beleving van klanten in uw kapsalon. En dan heeft u veel gewonnen en komt de klant de volgende keer gewoon weer bij u langs!

Met narrowcasting in een kapsalon kunt u:

  • Bezoekers vermaken tijdens een knip- of verfbeurt

  • Acties en aanbiedingen weergeven

  • Verkopen stimuleren

  • Merk, product of bedrijfsvideo’s tonen
  • (Bedrijfs)nieuws en informatie delen
  • Beelden van make-overs tonen

Bekijk onderstaande cases over narrowcasting toepassingen bij kappers en haarstudio's of neem vraag direct onze gratis narrowcasting check aan.