U bent hier

Interacteren

Laat klanten praten met uw scherm

Praat met een klant door middel van een touchscreenBeeldschermen zijn niet meer weg te denken in onze huidige levens. We werken ermee, kijken 's avonds op de bank er naar en met de komst van de smartphone en de tablet werken we nu tegenwoordig op elk moment, op elke locatie met een scherm.

De hele wereld sleept, veegt, swipt of swypt wat af op een dag. Iedereen wil op commando iets kunnen lezen of bekijken.

Interactieve narrowcasting tijdens de briefing

Deze interactieve beleving kan een narrowcasting scherm ook bieden!

Door middel van intelligente software en een touch monitor, kan een kijker zijn eigen 'programma' bepalen. De bezoeker in de regisseursstoel!

Op deze wijze kunt u een klant informeren, helpen bij het maken van keuze of inzicht geven in uw assortiment zónder dat uw verkooppersoneel daarbij nodig is. 

Een belangrijk ander voordeel is, dat u aan het einde van de dag kunt zien waar de interesses van uw klanten/bezoekers vooral naar uit gaat. Mooie statistieken op een presenteerblaadje!

Enkele voorbeelden van interactieve narrowcasting zijn:

  • Gratis Narrowcasting ProefVertonen van een catalogus met alle producten
  • Kieswijzer voor een product of dienst
  • Posten van reacties op Social Media
  • Bestellingen uitvoeren
  • Menukaart in restaurants raadplegen en/of bestellen
  • Briefen van vliegend personeel luchtvaartmaatschappij
  • Bewegwijzering
  • Registratie en wachttijdvermelding

Benieuwd hoe andere Merit-klanten interacteren? Bekijk dan onze referenties per branche!

Informeer uw klant ook als u even geen tijd heeftLaat het scherm het duwtje in de rug van uw klant zijnZorg met uw scherm voor een specifieke sfeerMaak van uw scherm een wachtverzachterGebruik uw scherm als uw advertentieruimte

 

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444