Overslaan en naar de inhoud gaan
Masseren logo

Masseren

Soms wil je een boodschap niet schreeuwen, maar zachtjes laten landen. Denk aan een cultuurverandering, nieuwe strategie of een gevoelig onderwerp. Narrowcasting is dan jouw subtiele bondgenoot. Door herhaling, rust en visuele stijl kun je met zachte kracht veel bereiken, zonder dat het voelt als een campagne.

Narrowcasting kan jouw klanten of bezoekers ook entertainen totdat je weer tijd voor ze hebt. Als klanten hun 'negatieve tijd' kunnen vullen met nuttige informatie of leuke beelden, dan wordt de gevoelswachttijd opeens een stuk korter of als positief ervaren. Dan heeft u heel veel gewonnen!

Voorbeelden van masseren met narrowcasting



  • Nieuws-, weer- en verkeersinformatie
  • Filmtrailers en braintrainers
  • Tonen van relevante bedrijfsinformatie
  • Acties en promoties
  • Het voorstellen van uw werknemers
  • Sfeer verhogen door tonen van mooie filmpjes en foto's
Een hand die dominosteentjes omduwt.