Naast de meest gebruikte passieve vorm van narrowcasting is het ook mogelijk om te kiezen voor een interactief narrowcasting systeem. Met interactieve narrowcasting heeft de kijker de regie in eigen handen en kan zelf bepalen wat er bekeken wordt op het scherm.
Digitale verkopers, persvoorlichter of interactieve wachtverzachter
Interactieve narrowcasting biedt een scala aan nieuwe mogelijkheden voor u en uw klant, bezoeker of patiënt. Zo kunt u een interactief narrowcastingsysteem inzetten als digitale verkoper, persvoorlichter of als interactieve wachtverzachter. Wat is er mooier dan je eigen scherm, waarbij je op de juiste lokatie de juiste informatie kunt krijgen en er ook direct wat mee kunt doen?
In samenwerking met onze vormgevers en software-ontwikkelaars kunnen wij een op maat gemaakte touch-applicatie voor u ontwikkelen. Deze interactieve applicatie maakt ook gebruik van ons eigen TINS narrowcasting software in samenwerking met een touchscreen monitor naar keuze. Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat? Bekijk hier hoe KLM haar vliegend personeel interactief brieft en hoe Xooon een interactieve stijl quiz aanbiedt met Merit Media’s interactieve narrowcasting systeem.
Overstappen van passieve narrowcasting naar interactieve narrowcasting
Als u in eerste instantie kiest voor passieve narrowcasting, kunt u later altijd uitbreiden naar een interactieve narrowcasting oplossing zonder dat alle gedane investeringen waardeloos zijn. Merit Media is altijd in beweging voor specifieke wensen van een klant, of voor klanten in het algemeen. Omdat onze narrowcasting software én hardware in eigen beheer zijn ontwikkeld kennen we deze als onze broekzak. Wilt u nu of in de toekomst overstappen naar een interactief narrowcasting systeem dan is dat geen probleem!
Benieuwd naar wat interactieve narrowcasting voor u kan betekenen? Bekijk de voorbeelden van KLM, The Phone House, Blijdorp en Habufa of neem contact met ons op.