U bent hier

Informeren

Informeer uw klant ook als u even geen tijd heeft

Bezoekers informeren via narrowcastingKlanten, bezoekers of patiënten willen graag geïnformeerd worden. Hiervoor is narrowcasting een ideaal medium.

Klanten, bezoekers of patiënten maken continu overwegingen en staan open voor adviezen zodat ze vooral niet de verkeerde beslissing nemen. Waarschijnlijk bent u of uw personeel niet altijd in staat om die informatie te geven. Via narrowcasting kan dit wel! Mensen vinden het vaak zelfs prettig om via een scherm geïnformeerd te worden!

Een bijzonder vorm is Interne Communicatie via narrowcasting schermen binnen een bedrijf.

Interne communicatie via narrowcasting

Voorbeelden van informeren met narrowcasting



Gratis Narrowcasting Proef

  • Wachttijden weergeven, bijvoorbeeld binnen zorginstellingen
  • Nieuws, weerberichten en verkeersinformatie
  • Filmtrailers, braintrainers en moodclips
  • Interne bedrijfscommunicatie; nieuw personeel, verjaardagen, sales targets, nieuws, etc
  • Digitale menuborden in de horeca
  • Aanbiedingen en promoties in de retail
  • Openingstijden of locale acties en evenementen
  • Social Media profielen
  • Volgnummersysteem op het scherm
  • Het briefen van personeel, al dan niet via interactieve narrowcasting

Benieuwd hoe onze klanten informeren? Bekijk dan ons referenties!

Laat het scherm het duwtje in de rug van uw klant zijnZorg met uw scherm voor een specifieke sfeerMaak van uw scherm een wachtverzachterGebruik uw scherm als uw advertentieruimteLaat klanten praten met uw scherm

 

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444