Informeren

Klanten, bezoekers of patiënten willen graag geïnformeerd worden. Hiervoor is narrowcasting een ideaal medium.
Klanten, bezoekers of patiënten maken continu overwegingen en staan open voor adviezen zodat ze vooral niet de verkeerde beslissing nemen. Waarschijnlijk bent u of uw personeel niet altijd in staat om die informatie te geven. Via narrowcasting kan dit wel! Mensen vinden het vaak zelfs prettig om via een scherm geïnformeerd te worden!
Een bijzondere vorm is Interne Communicatie via narrowcasting schermen binnen een bedrijf.
Voorbeelden van informeren met narrowcasting
- Wachttijden weergeven, bijvoorbeeld binnen zorginstellingen
- Nieuws, weerberichten en verkeersinformatie
- Filmtrailers, braintrainers en moodclips
- Interne bedrijfscommunicatie; nieuw personeel, verjaardagen, sales targets, nieuws, etc
- Digitale menuborden in de horeca
- Aanbiedingen en promoties in de retail
- Openingstijden of locale acties en evenementen
- Social Media profielen
- Volgnummersysteem op het scherm
- Het briefen van personeel, al dan niet via interactieve narrowcasting
Benieuwd hoe onze klanten informeren? Bekijk dan ons referenties!
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Merit Media
Breda International Airport
Bredasebaan 10
4744 RZ Bosschenhoofd
informatie@meritmedia.nl
085-4018444