U bent hier

Kies voor interactief!

Auteur: 
Hester Naaktgeboren
Deel deze pagina

Interactieve narrowcasting is in opkomst en een hele leuke manier om bezoekers, patiënten of eigen personeel te informeren of vermaken.

Interactieve narrowcasting biedt een scala aan nieuwe mogelijkheden voor u en uw klant of bezoeker. Zo kunt u een interactief narrowcastingsysteem inzetten als digitale verkoper, persvoorlichter of als interactieve wachtverzachter.

In samenwerking met onze vormgevers en software-ontwikkelaars kunnen wij een op maat gemaakte touch-applicatie voor u ontwikkelen. Deze applicatie maakt uiteraard weer gebruik van het TINS narrowcasting systeem.

Dus ook als u eerst voor passieve narrowcasting kiest, kunt u later uitbreiden naar een interactieve oplossing, zonder dat alle gedane investeringen waardeloos zijn. Juist niet, het is puur een toevoeging.

Als u overweegt interactieve narrowcasting in te gaan zetten bedenk dan wel goed of het een toegevoegde waarde heeft voor de gebruiker. Het scherm kan immers maar door één persoon tegelijk gebruikt worden. Loopt deze bezoeker alleen langs, of met een grote groep mensen? En moet deze bezoeker lang wachten in dezelfde ruimte of is het een haastig bezoek? En welke content kun je in die situatie het beste aanbieden?

Twijfelt u of bent u benieuwd naar wat interactieve narrowcasting voor u zou kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op of bekijk de voorbeelden van KLM, Phone House, Blijdorp en Habufa die reeds gebruik maken van onze touchscreens!

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444