Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding
Aantal verschillende brilmonturen op een rij

Loonen Brillenmakers

Een sterk, jong, enthousiast en vakkundig team van optometristen, contactlensspecialisten en opticiens met hart voor de zaak en hun klanten. Loonen Brillenmakers biedt een brede en onderscheidende collectie monturen en zonnebrillen, van klassiek tot karakteristiek en van trendy tot zeer exclusief, waardoor er voor iedere klant een passend model te vinden is. Het team adviseert professioneel over oogzorg, contactlenzen en brillen, en streeft naar een persoonlijke winkelervaring waarin kwaliteit, service en klanttevredenheid centraal staan. Via onze partner, Kanish Media, is een compleet TINS narrowcasting systeem in de winkel geplaatst om de communicatie en beleving verder te versterken.

Branches: Retail

Een sterk, jong, enthousiast en vakkundig team van optometristen, contactlensspecialisten en opticiens met hart voor de zaak en hun klanten. Loonen Brillenmakers biedt een brede en onderscheidende collectie monturen en zonnebrillen, van klassiek tot karakteristiek en van trendy tot zeer exclusief, waardoor er voor iedere klant een passend model te vinden is. Het team adviseert professioneel over oogzorg, contactlenzen en brillen, en streeft naar een persoonlijke winkelervaring waarin kwaliteit, service en klanttevredenheid centraal staan. Via onze partner, Kanish Media, is een compleet TINS narrowcasting systeem in de winkel geplaatst om de communicatie en beleving verder te versterken.

Doelstelling

Het doel van het narrowcastingsysteem is klanten, al dan niet tijdens het wachten, actief te informeren en te betrekken bij de winkelervaring. Het systeem toont het laatste brillennieuws, actuele trends, nieuwe collecties, lopende aanbiedingen en praktische tips over oogzorg en contactlenzen. Daarnaast dient het systeem als hulpmiddel om de merkbeleving te versterken, het assortiment te presenteren en klanten visueel te inspireren bij hun keuze.

Resultaat

Via de strategisch geplaatste schermen blijven klanten tijdens hun bezoek voortdurend op de hoogte van het laatste brillennieuws, modetrends, actuele aanbiedingen en het laatste wereldnieuws. Klanten worden op een visueel aantrekkelijke manier geïnspireerd en kunnen makkelijker keuzes maken, zelfs als ze even op hun beurt moeten wachten. Het systeem ondersteunt de verkoop door producten en acties dynamisch onder de aandacht te brengen, versterkt de merkidentiteit van Loonen Brillenmakers en verhoogt de klantbetrokkenheid. Dankzij het TINS-narrowcastingsysteem kunnen updates en nieuwe content eenvoudig realtime worden uitgerold, zodat het aanbod altijd actueel en relevant is.

Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?

Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!

Neem contact met ons op