Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding
Interactief narrowcasting scherm in de showroom van een Henders en Hazel winkel.

Henders & Hazel

Habufa Meubelen begon in 1968 met de productie van stalen buismeubelen en is uitgegroeid tot een toonaangevende handelsfirma binnen de Benelux. Het bedrijf biedt ruim 20.000 artikelen aan verdeeld over vier merken: Henders & Hazel, Xooon, Happy@Home en Coco Maison. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hapert, met meer dan 375 medewerkers die dagelijks bijdragen aan de distributie en verkoop van kwaliteitsmeubelen. Door decennialange ervaring en een breed assortiment staat Habufa bekend om haar innovatieve benadering van interieur en klantbeleving.

Branches: Interactief

Habufa Meubelen begon in 1968 met de productie van stalen buismeubelen en is uitgegroeid tot een toonaangevende handelsfirma binnen de Benelux. Het bedrijf biedt ruim 20.000 artikelen aan verdeeld over vier merken: Henders & Hazel, Xooon, Happy@Home en Coco Maison. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hapert, met meer dan 375 medewerkers die dagelijks bijdragen aan de distributie en verkoop van kwaliteitsmeubelen. Door decennialange ervaring en een breed assortiment staat Habufa bekend om haar innovatieve benadering van interieur en klantbeleving.

Doelstelling

Habufa wilde de klantbeleving in de winkels verbeteren door interactieve en informatieve narrowcastingtoepassingen. In een meubelwinkel is het belangrijk dat klanten snel en overzichtelijk informatie kunnen vinden over woonstijlen, producten en voorraad. Daarnaast moeten verkopers ondersteund worden met een efficiënt communicatiesysteem dat hen helpt om klanten beter te adviseren en het verkoopproces te optimaliseren.

Resultaat

Sinds 2012 werkt Habufa succesvol samen met Merit Media. Voor het merk Xooon is de op maat gemaakte Xooon StyleGuide en interactieve productcatalogus ontwikkeld, die inmiddels in meer dan 100 winkels in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk wordt gebruikt. In 2017 is het narrowcastingsysteem ook geïmplementeerd in de Henders & Hazel winkels. Klanten en verkopers kunnen via het touchscreens uitgebreide informatie krijgen over woonstijlen, programma’s en voorraad. Dit project won in 2017 de prestigieuze DiSin Award voor beeldschermcommunicatie in de Benelux! 

Frans Herman - Commercieel directeur bij Habufa

"Vakkundig, gedisciplineerd, beetje streng, duidelijke mening, betrouwbaar maar vooral zeer persoonlijk en menselijk."

Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?

Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!

Neem contact met ons op