Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding
Overzicht van Bakkerij van der Waal

Bakkerij van der Waal

Bakkerij van der Waal is een begrip in en rond Ridderkerk. Met vijf moderne en sfeervolle winkels staat Van der Waal bekend om heerlijk brood, ambachtelijke gebakjes en creatieve specialiteiten. Sinds 1910 verrast de bakkerij klanten met authentieke recepten en een liefde voor vakmanschap. Door de combinatie van traditionele bakkerskunst en innovatieve ideeën onderscheidt Van der Waal zich in de regio.

Branches: Horeca / FMCG Retail

Bakkerij van der Waal is een begrip in en rond Ridderkerk. Met vijf moderne en sfeervolle winkels staat Van der Waal bekend om heerlijk brood, ambachtelijke gebakjes en creatieve specialiteiten. Sinds 1910 verrast de bakkerij klanten met authentieke recepten en een liefde voor vakmanschap. Door de combinatie van traditionele bakkerskunst en innovatieve ideeën onderscheidt Van der Waal zich in de regio.

Doelstelling

Het doel van de bakkerij was het ondersteunen van de verkoop en het verzachten van eventuele wachttijd in de winkels. Wachtmomenten aan de kassa of bij het afhalen van bestellingen kunnen worden benut om klanten te informeren, inspireren en vermaken. Door klanten op een aantrekkelijke manier te informeren, worden zowel de klanttevredenheid als de omzet positief beïnvloed.

Resultaat

In de vestigingen in Ridderkerk en Alblasserdam zijn narrowcasting-schermen van Merit Media geplaatst. Met het TINS-narrowcastingsysteem worden aanbiedingen van de dag en week geanimeerd weergegeven, zodat klanten direct geïnformeerd zijn over actuele acties. Ook speciale content zoals het Van der Waal-weerbericht, nieuws en de legendarische Facekoek zorgen voor entertainment tijdens het wachten.

De digitale schermen helpen om producten op een aantrekkelijke manier te presenteren en stimuleren klanten subtiel om net iets meer te kopen dan oorspronkelijk gepland. Bovendien kunnen de schermen eenvoudig worden bijgewerkt door het personeel, waardoor aanbiedingen, seizoensproducten of promoties direct zichtbaar zijn.

Dankzij de inzet van narrowcasting in de bakkerij wordt de klantbeleving versterkt. Klanten worden niet alleen geïnformeerd, maar ook vermaakt, waardoor een wachttijd minder storend wordt ervaren. Dit draagt bij aan een positieve winkelervaring, loyaliteit en uiteindelijk hogere omzet. Voor het personeel biedt het systeem een efficiënt communicatiemiddel om aanbiedingen en acties op een professionele manier te presenteren.

Door het combineren van informatie, entertainment en verkoopbevordering via TINS-narrowcasting kan Bakkerij van der Waal haar klanten continu inspireren en een moderne, dynamische winkelervaring bieden.

Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?

Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!

Neem contact met ons op