
Mercedes-Benz Pop-Up Store
Mercedes-Benz Nederland is verantwoordelijk voor de verkoop, marketing en after sales activiteiten van de tot Daimler behorende merken zoals Mercedes-Benz, Smart, McLaren en Maybach personenauto’s en Mercedes-Benz bestel- en bedrijfswagens en Unimog in Nederland. Voor een pop-up store in het centrum van Den Haag wilde Mercedes-Benz weer gebruik gaan maken van onze narrowcasting.
Doelstelling
Naast de vaste klanten een geheel nieuw publiek laten kennis maken met de Mercedes-Benz A-KLasse, B-Klasse en de CLA modellen.
Resultaat
Het resultaat is een flitsende videowall en een aantal losse schermen met mooie videobeelden van Mercedes modellen. Naar verwachting kun je nog tot het einde van dit jaar rondkijken aan de Lange Poten in Den Haag!
Rik Dolk - Internet & CRM Manager
"Met de invoering van Narrowcasting hebben we ontdekt dat we op een heel eenvoudige en relatief voordelige manier veel extra communicatiepunten bij al onze dealerbedrijven kunnen beheren. Hiermee kunnen we snel en uiterst flexibel per locatie bepalen wanneer we iets willen communiceren. De hulp die we van Merit Media bij zowel de opzet en inrichting hiervan hebben gekregen, maar ook de dagelijkse ondersteuning van de helpdesk om bij alle outlets de info uptodate te houden, is voortreffelijk."
Verschillende toepassingen van narrowcasting
Kies je type branch voor gebruik van narrowcasting
Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?
Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!