U bent hier

Recent opgeleverd: KLM Briefingrooms Bemanningscentrum Schiphol

Auteur: 
Marc Sytsema
Deel deze pagina

KLM is inmiddels een bekend gezicht bij Merit Media. Na het introduceren van de Touch & Watch-zuil en de interactieve schermpresentatie van het Marcel Wanders servies heeft KLM weer uitgebreid. Dit keer hebben we alle Briefingrooms in het Bemanningscentrum op Schiphol mogen voorzien van interactieve touchscreens!

KLM is de eerste luchthaven wereldwijd die gebruikt maakt van deze interactieve briefing technologie, en daar zijn we stiekem best trots op!

In de Briefingrooms op het Bemanningscentrum komt de hele crew voor de vlucht bij elkaar om relevante informatie over de vlucht en de bestemming door te nemen. Vroeger ging dit gepaard met DVD's en drukwerk, maar bij KLM gaat dit vanaf nu allemaal digitaal en interactief. Veiligheidsinstructies, het maandelijkse CabineJournaal, lokale gewoonten of andere informatie omtreft de bestemming van de vlucht is nu met een simpele aanraking van het scherm snel en makkelijk te zien.

In de interne nieuwsbrief van KLM, de WolkenRidder Actueel, werden alle ruim 32.000 personeelsleden op de hoogte gesteld van deze innovatieve techniek.

Naast een besparing op drukwerk en DVD's zijn de monitoren zuinig in gebruik door de LED technologie en zijn de schermen allemaal uitgerust met een bewegingssensor waardoor het scherm vanzelf uit gaat als er geen beweging wordt waargenomen.

Meer over dit project vind je in ons portfolio.

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444