U bent hier

Mercedes-Benz Bedrijfswagens maakt de 50.000e presentatie!

Auteur: 
Leslie Stubbs
Deel deze pagina

Dat het binnen het TINS narrowcasting systeem een peuleschil is om presentaties te maken, danwel te uploaden, is al lang geen verrassing meer. Er wordt dan ook gretig gebruik van gemaakt en dat is maar goed ook. Een van de belangrijkste onderdelen van narrowcasting is immers de content die getoond wordt. Die moet altijd actueel en aantrekkelijk zijn en in staat zijn om de boodschap over te brengen op de doelgroep.

Halverwege 2013 stond de presentatie-teller nog op 20.000, destijds gemaakt door Technische Unie bij een interne mededeling. Vervolgens zijn daar in een klein anderhalf jaar nog eens 10.000 bijgekomen, waardoor de teller begin februari 2015 de 30.000 aantikte, toen Mastermate een van haar winteracties publiceerde.

Eind mei is er wederom een mooie mijlpaal bereikt toen Mercedes-Benz Bedrijfswagens de nieuwe TV Commercial van de V-Klasse Vans toevoegde aan het systeem. De teller tikte toen de 50.000 aan! Deze week zijn we dus met een mooie bos bloemen en een lekker stuk taart naar het hoofdkantoor in Utrecht geweest om dit samen te vieren.

We vinden het bijzonder mooi om te zien dat de content van onze klanten door de jaren heen steeds beter en professioneler wordt. Stilstaande afbeeldingen maken plaats voor prachtige beelden/animaties en lappen onleesbare tekst maken plaats voor korte, bondige en overduidelijke mededelingen die je ook echt in beweging brengen. Dat is immers de kracht van goede narrowcasting.

De weg naar presentatie 51.000 is alweer ingezet, op naar de volgende mijlpaal!

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444