U bent hier

Nieuws

Binnen het TINS narrowcasting systeem kan al jaren gebruik gemaakt worden van onze moodclips. Dit zijn korte sfeerbeelden die u zelf in uw speellijst(en) kunt slepen, om zo een bepaalde stemming over te brengen.

Zoals ieder communicatiemedium heeft ook narrowcasting zijn eigen "spelregels" die er toe leiden dat de uitzending zo goed mogelijk overkomt bij de kijker. We hebben 10 "narrowcasting-spelregels" op een rijtje gezet. Lees snel verder en zorg dat jouw narrowcasting-uitzending nog effectiever wordt!

1. Speelduur uitzending

Op zoek naar een eigentijds communicatiemiddel waarmee je ook nog eens realtime de wachttijden kunt vertonen in uw wachtruimte? Dan is narrowcasting wellicht de oplossing!

“Narrowcasting? Dat is een ingewikkelde combinatie van beeldschermen, computers en software”. Helaas horen wij dit regelmatig, een hardnekkig stigma dat kleeft aan de term narrowcasting. Vaak is een slechte ervaring de boosdoener. Volledig onterecht als je het ons vraagt, de tijd van cowboys en pioniers die “ook wel iets met een beeldscherm kunnen” ligt gelukkig achter ons.

Auteur: 
Dennis Coremans

Gezondheid en welzijn wordt een steeds belangrijker thema in het dagelijks leven, dit geldt zowel privé als op het werk. Termen zoals gezondheid en duurzamer consumeren, we horen het steeds vaker om ons heen. Vaak willen we wel een gezondere levensstijl maar weten we niet goed waar te beginnen. Het goed informeren en geïnformeerd worden is dan ook van essentieel belang!

Auteur: 
Dennis Coremans

Goed nieuws voor de versspecialisten! Vanaf nu is het mogelijk om het volgnummersysteem, ook wel bekend als numerator, te koppelen aan het TINS narrowcastingsysteem.

Voor de tiende editie van klant in beeld zijn we op bezoek geweest bij Menno Franken, mede-eigenaar van FysioFit Sprundel. Deze fysiotherapiepraktijk gebruikt het TINS narrowcastingsysteem inmiddels een jaar in de wachtkamer en oefenruimte. Een mooi moment om te evalueren en te vragen naar zijn ervaringen tot nu toe!

Bijna iedereen heeft er vandaag de dag wel mee te maken, kritieke prestatie-indicatoren, ook wel KPI's genoemd. Wist je dat het vertonen van KPI’s via narrowcasting de laatste jaren enorm in populariteit is toegenomen? Deze trend past in het huidige tijdsbeeld waarin iedereen gewend is om vluchtig informatie tot zicht te nemen. Ga maar na, lees je zelf nog weleens grote stukken tekst op je tablet of mobiele telefoon?

“Hoe bereiken we onze medewerkers?” dit is binnen veel organisaties een groot vraagstuk. Betrokkenheid creëren en het verstrekken van informatie over wat er speelt binnen de organisatie zijn vaak terugkerende wensen op het verlanglijstje van het management.

De kogel is door de kerk, na een grondig voortraject heb je besloten dat narrowcasting het nieuwe communicatiemedium is voor jouw organisatie! De voorbereidingen zijn inmiddels getroffen, narrowcastingspeler geïnstalleerd check, beeldschermen geïnstalleerd check en toegang tot online CMS check! Gefeliciteerd het nieuwe communicatiemedium is helemaal operationeel en de eerste reacties zijn louter positief!

Pagina's

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444