
Voordat je het weet, is het weer zover! Het einde van het jaar nadert en de feestdagen zoals Sinterklaas, Kerstmis en de jaarwisseling staan alweer voor de deur. Maar ook andere belangrijke momenten zoals Black Friday, Cyber Monday en zelfs de minder bekende ‘verander-je-wachtwoorden-dag’ zijn in aantocht. Het is dan ook niet verwonderlijk dat velen uitkijken naar “the most wonderful time of the year” in de donkere wintermaanden.
Om alvast wat voorpret te bieden, is het een slim idee om via narrowcasting in te spelen op deze feestelijke periodes. Met het TINS-narrowcastingsysteem kunnen gebruikers snel, professioneel en eenvoudig hun content afstemmen op actuele momenten en feestdagen.
Er zijn diverse thematische Roll-Your-Own templates beschikbaar voor Sinterklaas, Kerstmis en de jaarwisseling. Hiermee maak je eenvoudig gepersonaliseerde berichten met eigen tekst, logo en stijl. Voor wie net dat stapje verder wil gaan, is er een uitgebreide database met duizenden moodclips beschikbaar. Deze korte videoclips helpen om een bepaalde sfeer of thema krachtig over te brengen: van besneeuwde landschappen en sfeervolle kerstbomen tot dronebeelden van schaatsende mensen en de goedheiligman met zijn pieten op het dak.
Door deze content te combineren in een actuele speellijst, verhoog je niet alleen de attentiewaarde bij klanten, maar voldoe je ook aan punt zes van onze 10 Gouden Regels van Narrowcasting.. Zo zorg je voor aantrekkelijke, relevante en interactieve communicatie die perfect aansluit bij de tijd van het jaar.
Wil je weten hoe content via TINS-narrowcasting jouw klantcommunicatie kan versterken en meer impact kan geven?
Neem vrijblijvend contact met ons op en ontdek alle mogelijkheden!