
Schaap en Citroen, één van de oudste juweliershuizen ter wereld, viert dit jaar haar 125-jarig jubileum. Al sinds 1888 staat het merk synoniem voor luxe, vakmanschap en exclusiviteit. Ondanks haar rijke geschiedenis is Schaap en Citroen vandaag de dag een dynamisch en modern bedrijf, met een scherp oog voor hedendaagse mode in juwelen, horloges en luxe accessoires. Met negen vestigingen door heel Nederland is het huis stevig verankerd in het hoogste segment van de retail.
Na de succesvolle introductie van narrowcasting in de vernieuwde winkel in Rotterdam, heeft Merit Media onlangs ook de Haagse vestiging in het centrum van Den Haag voorzien van een compleet narrowcastingsysteem.
In lijn met de luxe huisstijl van Schaap en Citroen worden er op de schermen elegante templates gebruikt om topmerken zoals Rolex, Hublot en Chanel te presenteren. Naast hoogwaardige visuals worden er ook video’s getoond en informatieve content gedeeld met bezoekers en voorbijgangers.
Benieuwd naar de sfeer in deze prachtige winkel? Loop gerust eens binnen aan Plaats 2 in Den Haag en ervaar de combinatie van traditie, innovatie én moderne beeldcommunicatie.