Direct contact? Bel 085 - 4018444 of mail naar informatie@meritmedia.nl

Persbericht: Narrowcastingsysteem bij Van Gelder groente & fruit

Van Gelder groente & fruit maakt sinds kort gebruik van het narrowcastingsysteem van Merit Media. Op zoek naar een moderne en leuke manier om met het personeel en de bezoekers van Van Gelder te communiceren besloten zij het systeem dit najaar te implementeren.

Narrowcasting?
Narrowcasting is het middels beeldschermen uitzenden van specifieke informatie voor een specifieke doelgroep op een specifieke plaats. Voor Van Gelder betekende dit dat zij bij de receptie hun gasten wilden verwelkomen en in de twee kantines het personeel op de hoogte wilden houden van het laatste Van Gelder nieuws.

De templates op het scherm kan Van Gelder naar eigen inzicht vullen met informatie. Zo worden gasten met naam en bedrijfsfoto welkom geheten en wordt personeel middels de verjaardagstemplates persoonlijk gefeliciteerd. Deze persoonlijke touch zorgt voor veel leuke en positieve reacties van zowel bezoekers als het eigen personeel.

Nederlands & Pools
Gezien de grote hoeveelheid Poolse werknemers worden verschillende templates vertaald zodat ook zij in hun eigen taal kunnen lezen wat er speelt in en om het bedrijf. De persoonlijke bedankjes voor hun motiverende inzet tijdens bijvoorbeeld een groot project worden erg gewaardeerd.

Eigen beheer
Om de presentaties niet saai en eenduidig te laten worden, wisselt Van Gelder regelmatig de sfeerbeelden van steden, natuur, filmtrailers en groente en fruit. Er wordt ingespeeld op actualiteiten en middels de nieuwstemplates via nu.nl en de actuele nieuwsbalk is iedereen altijd op de hoogte.

Esli Hooymeijer
ICT & Online Marketing bij Van Gelder

"De monitoren van Merit Media zijn buitengewoon handig, scherp en bijzonder effectief! Onze werknemers, klanten en bezoekers worden nu direct via de schermen bericht over allerlei ontwikkelingen met betrekking tot het bedrijf en ons assortiment.”

Communicatiemix
Samengevat is het narrowcasting systeem van Merit Media een welkome en passende toevoeging aan de communicatiemix van Van Gelder en zijn zij het toonbeeld van hoe je met een persoonlijke benadering gecombineerd met informatieve en leuke beelden en teksten kunt zorgen voor een extra goede werksfeer en gemotiveerd personeel.

Dit persbericht verscheen eerder op de website en in de nieuwsbrief van agf.nl

Laatst gewijzigd:
15 juni 2023