
Stryker is een van ’s werelds meest toonaangevende medische technologiebedrijven, toegewijd aan het ondersteunen van zorgprofessionals bij het efficiënter uitvoeren van hun werk en het verbeteren van de patiëntenzorg. Met een breed scala aan innovatieve medische technologieën — van reconstructieve en chirurgische producten tot neurotechnologie en wervelkolomoplossingen — helpt Stryker mensen een actiever en bevredigender leven te leiden.
Sinds begin 2014 maakt het Stryker Central Distribution Centre in Venlo gebruik van narrowcasting van Merit Media om effectief te communiceren met alle medewerkers. In de kantine hangt een groot scherm waarop onder meer verjaardagen van medewerkers worden aangekondigd.
Eind 2015 breidde Stryker de samenwerking uit: ook Stryker European Operations B.V. in Amsterdam zet narrowcasting in om het personeel te informeren. Op elke verdieping hangt een scherm waarop onder andere het dagelijkse menu in de kantine wordt weergegeven.
Afgelopen zomer werd het systeem in Venlo verder uitgebreid met elf extra monitoren en tien narrowcastingspelers. Iedere speler toont op tien verschillende afdelingen de KPI’s (kritieke prestatie-indicatoren). KPI’s zijn variabelen die helpen bij het analyseren van de prestaties van een organisatie en aangeven of doelstellingen worden behaald.
Met deze uitbreiding is narrowcasting bij Stryker niet langer alleen een middel om personeel intern te informeren, maar ook een krachtige motivator. Medewerkers kunnen real-time volgen of zij hun doelstellingen halen, wat bijdraagt aan betrokkenheid en focus.
Ook interesse om snel en eenvoudig KPI’s binnen uw organisatie te delen? Neem contact met ons op!