Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding
Het Ritel bedrijfspand vanaf buiten

Ritel Telecom

Ritel is al meer dan 25 jaar dé detaillist in telecommunicatie. Dankzij een succesvolle winkelformule heeft Ritel momenteel 19 winkels op A-locaties in Zuidwest-Nederland. Geen enkele branche is zo onderhevig aan productintroducties en innovaties als de telecomindustrie. Klanten worden vooral visueel geïnformeerd en gestimuleerd bij de aanschaf van een nieuwe mobiele (smart) telefoon.

Ritel is al meer dan 25 jaar dé detaillist in telecommunicatie. Dankzij een succesvolle winkelformule heeft Ritel momenteel 19 winkels op A-locaties in Zuidwest-Nederland. Geen enkele branche is zo onderhevig aan productintroducties en innovaties als de telecomindustrie. Klanten worden vooral visueel geïnformeerd en gestimuleerd bij de aanschaf van een nieuwe mobiele (smart) telefoon.

Doelstelling

Het hoofddoel van het narrowcastingsysteem is het informeren, motiveren en vermaken van bezoekers tijdens eventuele wachttijd in de winkel. Door het tonen van aantrekkelijke en relevante content wordt de wachttijd niet alleen aangenamer, maar worden klanten ook actief geïnspireerd om nieuwe producten en aanbiedingen te ontdekken. Daarnaast ondersteunt het systeem de merkbeleving van Ritel en versterkt het de professionele uitstraling van de winkels.

Resultaat

Ritel maakt in al haar winkels gebruik van het TINS-narrowcastingsysteem. Vanuit het hoofdkantoor in Goes worden alle spelers centraal aangestuurd, waardoor content altijd up-to-date is en in lijn met de landelijke marketingstrategie. Tegelijkertijd biedt het systeem de flexibiliteit om lokale boodschappen per vestiging te tonen, zodat specifieke promoties, aanbiedingen of evenementen per winkel effectief gecommuniceerd kunnen worden.

Op de schermen wordt een breed scala aan content vertoond. Aanbiedingen en spetterende productvideo’s tonen de nieuwste smartphones, accessoires en telecomoplossingen. Filmtrailers en entertainment-content bieden afwisseling en maken het wachten aangenamer. Daarnaast worden openingstijden, belangrijke mededelingen en het Ritel-weerbericht overzichtelijk weergegeven in verschillende huisstijltemplates. Door de dynamische en visueel aantrekkelijke presentatie wordt de aandacht van bezoekers getrokken en blijven ze actief betrokken bij de winkelomgeving.

Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?

Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!

Neem contact met ons op