
De bedrijfskantine was ooit een wat saaie ruimte waar je even snel een boterhammetje kon eten. Vandaag de dag is dit helemaal anders, steeds meer klassieke bedrijfskantines gaan namelijk op de schop en worden getransformeerd tot volwaardige ontmoetingsruimtes met allerlei faciliteiten.
Door de transformatie krijgt de ruimte een hele andere functie: een fijne ontmoetingsplek waar je kunt samenwerken, een broodje kunt eten en onder genot van een goede kop koffie kunt overleggen met collega’s.
Met de verandering van bedrijfskantine naar multifunctioneel ruimte ontstaan er tevens nieuwe mogelijkheden. Zo lenen centrale plekken binnen de organisatie, waar collega’s zich graag bevinden, zich uitstekend om met hen in contact te komen. Dit kan bijvoorbeeld via een modern narrowcastingsysteem. We leggen je graag uit waarom je dit zou moeten overwegen aan de hand van onderstaande vijf redenen!
Multifunctioneel prikbord
De belangrijkste reden om voor narrowcasting te kiezen is omdat je snel en efficiënt kunt communiceren. Narrowcasting wordt ook weleens gekscherend het multifunctionele prikbord van de 21 ste eeuw genoemd. Of je nu templates, video’s of afbeeldingen wil vertonen, alles is mogelijk op één centrale plek. Bovendien is alles wat je wilt laten te zien planbaar, zo ben je altijd actueel en relevant.
Strategische locatie
Eén van de belangrijkste factoren om jouw doelgroep succesvol te bereiken zijn de locaties waar je narrowcastingschermen plaatst. Bij voorkeur zijn dit locaties waar veel traffic is en waar een natuurlijk wachtmoment is. Je raadt het al, de moderne bedrijfskantine voldoet aan deze voorwaarden, een goede strategische locatie dus!
Ideaal kijkmoment
De bedrijfskantine is een plek waar collega’s even niet direct met “het werk” bezig zijn. Er is meer ruimte en tijd om heel even bezig te zijn met andere zaken. De kans dat collega’s even een momentje tijd nemen om informatie op het narrowcastingscherm te bekijken is erg groot.
We hebben iets te vieren!
Heeft jouw organisatie een mijlpaal bereikt? Zijn er collega’s jarig of hebben zij hun werkjubileum hebben bereikt? Vier deze momenten door jouw collega's in het zonnetje te zetten met behulp van een leuke felicitatie op het scherm. Zo weet je zeker dat alle collega’s goed geïnformeerd zijn over deze belangrijk en heugelijke momenten!
Wat eten we vandaag!?
Hebben jullie een in-house cateraar? Of bestellen jullie iedere week lekkere broodjes? Vertel aan jouw doelgroep wat er deze week op het menu staat. Eet smakelijk!
Uiteraard zijn er nog meer redenen te noemen waarom narrowcasting een geschikt communicatiemiddel is voor jouw organisatie. Wil je hier mee over weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Of wil je graag een keer ervaren of narrowcasting van toegevoegde waarde is binnen jouw organisatie, vraag dan een gratis narrowcasting proef aan. Of klik op onderstaande button.