U bent hier

Uw klanten laten watertanden

Auteur: 
Marc Sytsema
Deel deze pagina

Mensen zijn tegenwoordig bijzonder visueel ingesteld. 

Eén (mooi) beeld zegt meer dan honderd woorden wordt vaak gezegd. En dat klopt!

Als u wilt dat uw product meer verkocht wordt, zorg er dan ook voor dat het 'op z'n best' naar voren komt op uw schermen!

De fotografie (of videografie) van uw product is dan ook van cruciaal belang.

Hier een aantal regels waar u bij het vastleggen van uw product bij na moet denken:

  • zorg voor de juiste opname apparatuur, liever een goede spiegelreflex camera (handmatige diafragma instellingen en hoge scherptediepte) dan het toestelletje voor de vakantie;
  • zorg dat de kern van het product en detail in de close-up zit, dit is wat het oog minimaal moet zien;
  • leg het product vast waar het ook gebruikt wordt: verkoopt u moderne regenjassen, ga er dan mee het bos in!
  • gebruik zoveel mogelijk licht van buiten, kunstlicht is in principe alleen ter aanvulling;
  • maak door middel van teksten de opmaak interessant en geeft een leuk perspectief;
  • bewerken van portretfoto's is discutabel, maar voor productfoto's/video's een must!

Denkt u dat dit allemaal overbodig is? Kijk dan maar eens hoe serieus McDonalds dit aanpakt bij de commercials van hun hamburgers:

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444