Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding

Merit Media gaat over de grens

14 augustus 2025

Bij Merit Media gaan we graag over de grens — deze keer naar België en Duitsland!

Voor Habufa Meubelen B.V. zijn we gestart met het uitrusten van verschillende Xooon-winkels met een interactieve StyleGuide en Productencatalogus. Hiermee geven we narrowcasting een slimme en functionele rol binnen het winkelconcept.

Habufa Meubelen B.V. is een groothandel in meubelen, bekend van onder andere de winkelformule Henders & Hazel, met inmiddels meer dan 110 dealers in verschillende landen.

Xooon is een ander sterk merk van Habufa, gericht op liefhebbers van urban design. Binnen de strak georganiseerde winkelformule speelt narrowcasting een prominente rol. In het hart van de winkel hangt een 40-inch touchscreen met daarop de Xooon StyleGuide en de interactieve productencatalogus.

Met de Xooon StyleGuide ontdekken bezoekers via een korte vragenlijst welke woonstijl en smaak het beste bij hen past. Na afloop ontvangen ze een persoonlijk profiel, een moodboard en de optie om hun resultaten direct te delen op Facebook.

Voor de verkopers fungeert het scherm bovendien als een real-time digitale catalogus van de actuele Xooon-collectie. Zo wordt narrowcasting niet alleen een inspirerend hulpmiddel voor klanten, maar ook een krachtig verkoopinstrument voor het winkelteam.

Nieuwsgierig geworden? Doe de test zelf of bezoek een vestiging via www.xooon.nl!