U bent hier

Klant in Beeld #8: Detron ICT Groep

Auteur: 
Leslie Stubbs
Deel deze pagina

Detron ICT Groep is een jong en vernieuwend bedrijf dat innovatieve oplossingen biedt voor uiteenlopende ICT-vraagstukken. Deze oplossingen hebben o.a. betrekking op infrastructuur beheer, werkplek beheer, server-hosting en vraagstukken omtrent vaste en mobiele telefonie. Daarbij streven ze steeds naar de beste oplossingen voor de klant, ondersteunen hen en proberen hen vooruit te helpen. Ze zijn marktleider voor de mid-zakelijke markt en beschikken over uitgebreide kennis inzake ICT-infrastructuren en telefonie oplossingen. Met vestigingen in Den Bosch, Heerlen, Raamsdonksveer, Veenendaal en Waardenburg zitten ze altijd in de buurt.

Detron is al jaren één van de vaste klanten van Merit Media en daarom een mooi moment om het eens over onze samenwerking te hebben en terug te blikken op het verleden. We spraken met José van Avendonk, al bijna 14 jaar receptioniste bij Detron in Raamsdonksveer en tevens de vaste gebruiker van het TINS narrowcasting systeem op deze locatie.

Jullie maken inmiddels al jaren gebruik van ons narrowcasting systeem. Hoe is de keuze voor Merit Media toentertijd tot stand gekomen?
Het eerste contact verliep tussen onze toenmalige directeur en jullie directeur, Marc. Zij kennen elkaar uit de telecombranche en wij waren op zoek naar een innovatieve oplossing om met bezoekers en potentiële klanten te communiceren. Zo is de samenwerking ontstaan.

Wat was jullie reden voor de aanschaf van narrowcasting?
Zoals gezegd waren wij destijds op zoek naar een professionele en makkelijk werkbare oplossing om met onze bezoekers en potentiële klanten te communiceren. Een belangrijk aspect was dat we op een snelle manier wijzigingen zouden moeten kunnen aanbrengen en dat bepaalde zaken real-time ge-update zouden worden. Bijvoorbeeld om mensen welkom te heten bij de receptie en om onze producten onder de aandacht te brengen.

Het communiceren middels beeldschermen is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Wat is er in jullie ogen op dat vlak veranderd?
Dat klopt inderdaad. Je ziet het tegenwoordig overal, je kan er moeilijk meer omheen. Iedereen is tegenwoordig ook meer visueel ingesteld lijkt het wel. Het valt me bij ons in de wachtruimte ook op. Iedereen kijkt altijd naar het narrowcasting-scherm of is nog snel even een appje aan het sturen of het laatste nieuws aan het bekijken op zijn mobiel. Men wil getriggerd worden en op een zo makkelijk mogelijke manier informatie tot zich nemen. Wat ik er zelf (als beheerder) prettig aan vind, is dat je met een scherm en een stukje software razendsnel kunt communiceren. Omdat alles over internet werkt, heb je overal toegang en zijn er bepaalde zaken als RSS feeds die het scherm continue van het laatste nieuws voorzien. Daar hoef ik helemaal niks voor te doen, dat is fijn.

Hoe zorgen jullie ervoor dat het personeel betrokken is of raakt bij jullie digitale communicatie? Is er bijvoorbeeld een vast aanspreekpunt die de narrowcasting beheert en  controleert?
Het vaste aanspreekpunt ben ik. Ik ben degene die het systeem beheert, de speellijsten samenstelt en voorziet van updates. Daarnaast zijn ook mijn collega’s best wel betrokken bij dit medium. Zo leveren ze regelmatig input of denken mee over de inzet ervan. Verder voorzien jullie het systeem ook regelmatig van de nieuwste telecomfilmpjes. Deze zet ik ook altijd door naar afdeling sales. Zij bekijken deze dan en geven aan mij door welke eventueel vertoond kunnen worden.

Wij bellen en mailen jullie regelmatig met nieuwe content en updates voor het systeem. Hoe ervaren jullie onze 24/7 service?
Dat is helemaal top. Het is fijn dat ik direct contact met jullie kan opnemen indien ik vragen heb, maar het is nog fijner dat jullie zelf pro-actief tips en verbeterpunten aandragen. Dit maakt het voor mij als beheerder van het systeem een stuk makkelijker.

Volgens ons heeft narrowcasting 5 belangrijke functies: informeren, stimuleren, motiveren, masseren en adverteren. Welke is/zijn bij jullie van toepassing?
Informeren en stimuleren.

Hoe zou je Detron ICT Groep kunnen omschrijven in een aantal kenmerkende trefwoorden?
Passie voor ICT!

Hoe zou je Merit Media in één zin omschrijven?
Een jong, enthousiast en innovatief narrowcasting-bedrijf waar wij erg graag mee samenwerken.

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444