U bent hier

Klant in Beeld #4: Barning Telecommunicatie

Auteur: 
Hester Naaktgeboren
Deel deze pagina

Barning Telecommunicatie uit Rijnsburg biedt hoogwaardige oplossingen voor efficiënte telecommunicatie. Robert Lelieveld kwam op zijn 16e bij Barning werken en is nu directeur/eigenaar. Al bijna 5 jaar wordt er gebruik gemaakt van onze narrowcasting service. Hoe bevalt de samenwerking en welke meerwaarde biedt het systeem voor hun bedrijf?

  1. Jullie maken nu al bijna 5 jaar gebruik van ons narrowcasting systeem, wat vooral een jaar paar geleden best vooruitstrevend was. Is er in jouw ogen veel veranderd op het gebied van (beeldscherm)communicatie?
    Er is de afgelopen jaren heel veel veranderd, het is amper bij te houden. Kijk maar eens om je heen, overal zie je schermen! Het is tegenwoordig ook geen bijzonderheid meer, iPhones, iPads, beeldschermen; ze zijn overal!
     
  2. Hoe zorgen jullie ervoor dat het personeel betrokken is of raakt bij jullie digitale communicatie? Is er bijvoorbeeld een vast aanspreekpunt die de narrowcasting beheert en controleert?


    Eerlijk gezegd hadden wij nooit echt gerichte communicatie naar buiten toe. We hadden hier simpelweg niet over nagedacht en hadden het zonder al druk genoeg. Via de voormalige eigenaar van Finntax -tegenwoordig Detron- kregen wij de tip om narrowcasting van Merit Media in te gaan zetten als wachtverzachting voor onze klanten en dat hebben we toen gedaan. Hierbij vinden we het fijn dat jullie ons helpen bij het up to date houden van de content op het scherm omdat het er vaak bij in schiet.
     
  3. Persoonlijke aandacht, maximale betrokkenheid en deskundig advies zijn al 30 jaar de peilers van het zakelijk succes van Barning. Hoe belangrijk is deze service en aandacht vandaag de dag nog volgens jullie?
    Persoonlijke aandacht is gewoon heel erg belangrijk in deze tijd, maar ook voor in de toekomst. Hoe zou het bijvoorbeeld in 2020 zijn? Onze klanten waarderen het echt als we de tijd voor ze nemen. Mensen komen gericht naar ons toe als ze een vraag of een wens hebben. Ze mogen bij ons binnenlopen maar ook een afspraak maken met een eigen account. Wij ontzorgen onze klant door alles voor ze te regelen en ze onze tijd en aandacht te geven, dit is heel veel waard.
     
  4. Als Merit Media zijnde vinden wij service en aandacht ook erg belangrijk en bellen of mailen jullie dan ook regelmatig met nieuwe content en updates voor het systeem. Hoe ervaren jullie onze 24/7 service?
    Eerlijk gezegd gaat dit een beetje langs ons heen maar dit is ook onze eigen schuld. Ons vaste aanspreekpunt is vaak niet aanwezig of heeft het echt te druk. Nu we ons hier bewust van zijn gaan we dit ook echt veranderen! Gelukkig zijn jullie wel zo vrij om zelf nieuwe telecom filmpjes en presentaties in de lijst te zetten zodat we niet achter de feiten aanlopen.
    Klant in Beeld Barning Telecom
  5. Jullie maken op de schermen geen gebruik van advertenties van bijvoorbeeld bedrijven uit de regio. Is dit een bewuste keuze?
    Dit doen we niet bewust, we hebben er gewoon nooit echt over nagedacht of dit voor ons nuttig zou zijn. In eerste instantie dient het scherm als wachtverzachting voor onze klanten.
     
  6. Volgens ons heeft narrowcasting 5 belangrijke functies; Informeren, Stimuleren, Motiveren, Masseren en Adverteren. Welke is/zijn bij jullie van toepassing en waarom?
    Wachtverzachting. Het doden van eventuele wachttijd in onze showroom. Dit doen we door telecom filmpjes af te wisselen met actuele zaken zoals nieuws en weer. Het dient geen direct verkoopdoel qua telecom, maar als een wachtende klant door het scherm beslist een nieuw toestel aan te schaffen dan is dit natuurlijk heel mooi meegenomen!
     
  7. Wat vinden jullie van interactieve narrowcasting? Heeft dit volgens jullie de toekomst en waarom wel/niet?
    Interactiviteit heeft zeker de toekomst! In plaats van narrowcating wordt het dan een soort van informatie systeem omdat je zelf kunt kiezen wat je te zien krijgt. Ook voor hulp bij verkopen kan het extreem handig zijn.
     
  8. Hoe zou je jullie eigen bedrijf in één zin omschrijven?
    Barning Telecom is een compacte, flexibele en technisch gedreven organisatie die telecom, communicatie in specifieke voertuigen en andere electronische oplossingen biedt.
     
  9. Hoe zou je Merit Media in één zin omschrijven?
    Narrowcasting is voor sommige mensen een onbekende term dus ik ga al snel een heel verhaal vertellen. Wat mij het eerste te binnen schiet is 'Marc' -jullie directeur- en 'Telecom', omdat ik hem daar van ken. In één zin zou ik zeggen een partij die beeldscherm communicatie levert.

Benieuwd naar wat Barning doet met onder andere ambulances, brandweerwagens en botenraces?
Neem dan eens een kijkje op de site of de Facebookpagina!

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444