U bent hier

Klant in Beeld #3: Tennisvereniging Smashing '89 uit Best

Auteur: 
Hester Naaktgeboren
Deel deze pagina

Tennisvereniging Smashing '89 uit Best bestaat dit jaar 25 jaar en heeft net een complete vernieuwing ondergaan. Reden genoeg om weer eens af te spreken met Adri van Vroenhoven, vrijwilliger en narrowcastingspecialist bij de tennisclub!Al meer dan 3 jaar gebruiken zij het scherm in de kantine als informatiebron voor leden en voor het weergeven van sponsoren. Hoe bevalt de samenwerking en welke meerwaarde biedt een dergelijk systeem voor een sportvereniging?
 

  1. Het medialandschap is de afgelopen jaren veel veranderd. Jullie maken nu al meer dan 3 jaar gebruik van ons narrowcasting systeem, is er in jullie ogen veel veranderd op het gebied van (beeldscherm)communicatie?
    Er is de afgelopen jaren heel veel veranderd. Ons papieren clubblad werd vervangen voor een digitale versie, een website en later hadden we zelfs kabelkrant. Daarna is de kabelkrant vervangen door narrowcasting, want de kabelkrant moesten we altijd perse op locatie bijhouden en dat hoeft met narrowcasting helemaal niet.
     
  2. Hoe zijn jullie als sportclub bij ons terecht gekomen?
    We hebben eerst gegoogled op 'beeldscherm reclame' en aan de hand daarvan een aantal partijen gesproken. We hebben toen natuurlijk gekeken naar prijzen maar vooral naar wat je ervoor terug krijgt. Zodoende zijn we met jullie in zee gegaan!
     
  3. Hoe kwamen jullie op het idee on narrowcasting in te zetten voor de sponsoring van de vereniging?
    We hadden scherm sponsoring een keer gezien bij een andere club, maar ook schermen in winkels en in wachtkamers. Het leek ons een goede manier om wat kosten terug te verdienen en natuurlijk geld in te zamelen voor de club. Bedrijven kunnen zendtijd kopen op het scherm voor bijvoorbeeld een jaar, en in ruil daarvoor worden ze vaak gezien door onze leden maar ook door aanhang en spelers uit andere steden.
     
  4. Hoe zorgen jullie ervoor dat leden en sponsoren betrokken blijven of raken bij jullie digitale communicatie? Is er bijvoorbeeld een vast aanspreekpunt die de narrowcasting beheert en controleert?
    Jazeker, dat ben ik. En om mensen te betrekken bij de club hebben we 1 keer per jaar een sponsordag en bijvoorbeeld leuke deals bij winkels met Smashing korting. De binding met de club is erg belangrijk, zowel voor sponsoren als voor leden.

  5. Wat is de reactie van de leden en sponsoren op het digitale scherm? Zijn ze betrokken bij de invulling hiervan?
    Door leden wordt er vaak naar het scherm gekeken want er staat veel informatie op maar ze zijn niet echt actief betrokken bij de invulling. Pas heb ik thuis bij een sponsor zijn presentatie in het systeem gezet en zijn vrouw die op dat moment aan het tennissen was kon toen meteen zien dat het live op het scherm zichtbaar was. Dat is echt leuk!
     
  6. Wij bellen en mailen jullie regelmatig met nieuwe content en updates over het systeem. Hoe ervaren jullie onze 24/7 service?
    Prima! Jullie reageren altijd erg snel en dit is ook de reden dat we voor jullie hebben gekozen. Jullie maken waar wat jullie zeggen.
     
  7. Volgens ons heeft narrowcasting 5 belangrijke functies; Informeren, Stimuleren, Motiveren, Masseren en Adverteren. Welke is/zijn bij jullie van toepassing en waarom?
    Informeren om leden te informeren over het reilen en zeilen van de club, en natuurlijk Adverteren door sponsoren.
     
  8. Hoe zou u uw vereniging in één zin omschrijven?
    Smashing '89 is een gezellige vereniging met een iets oudere doelgroep.
     
  9. Hoe zou u Merit Media in één zin omschrijven?
    Merit Media is een bedrijf wat bij de tijd is, er voor zorgt dat we onze doelstellingen kunnen waarmaken en dat we op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen.

Bent u op zoek naar een gezellige tennisvereniging waar u een balletje kunt slaan en natuurlijk goed kunt naborrelen op het compleet vernieuwde tennispark? Neem dan contact op met Smashing of kom een keer langs in Best! Wilt u Smashing graag sponsoren met uw bedrijf, neem dan contact op met de sponsorcommissie.
 

Twitter update
Contact

We willen graag contact met u!

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444