Direct contact? Bel 085 - 4018444 of mail naar informatie@meritmedia.nl

U bent hier

Klant in beeld #15: 2 Sisters Storteboom

The World of Chicken, dat is de wereld van 2 Sisters Storteboom B.V. Inmiddels heeft dit bedrijf al meer dan 100 jaar ervaring met kipproducten, vers en diepgevroren. Met passie en gedrevenheid zetten zij zich continu in om hun klanten optimaal te bedienen. Met behulp van hoogwaardige productieprocessen, innovatieve productontwikkelingen en logistieke maatservices bouwen zij aan een vooruitstrevend bedrijf. Inmiddels maakt deze organisatie al ruim 5 jaar gebruik van het TINS narrowcastingsysteem als intern communicatiemiddel op de 5 locaties in Nederland. Een mooi moment om hoofdgebruiker Nicole Honing te spreken en haar te vragen naar haar bevindingen.

Jullie maken sinds 2016 gebruik van ons narrowcasting systeem. Hoe bevalt dit tot nu toe en wat is hiervan de toegevoegde waarde voor 2 Sisters Storteboom?
Omdat we een productiebedrijf zijn heeft niet iedereen een e-mailadres of toegang tot het intranet. Narrowcasting is vaak de enige manier waarop wij als directie, medewerkers kunnen bereiken. Daarnaast hebben we meerdere vestigingen waarbij we op alle locaties gemakkelijk belangrijke informatie kunnen delen vanuit het management. De locaties kunnen gerichte content plaatsen die enkel voor specifieke vestigingen bedoeld is.

Wat was de reden voor de aanschaf van een narrowcastingsysteem?
Ik ben zelf niet betrokken geweest bij deze beslissing maar de directie was op zoek naar een laagdrempelig communicatiemiddel waarbij het productiepersoneel bereikt en betrokken kon worden. Narrowcasting is hier nog steeds een uitermate geschikt communicatiemiddel voor.


Enige tijd geleden hebben jullie gekeken of wij nog aansloten bij jullie wensen. Dit was het geval. Welke criteria waren van belang bij deze beslissing?
Jullie onderscheiden je ten eerste in de service. Jullie denken en kijken altijd mee. Maar ook als we vragen hebben of hulp nodig hebben zijn jullie altijd heel toegankelijk en meteen bereikbaar. Narrowcasting moet voor ons daarnaast gewoon werken en praktisch zijn. Jullie systeem is heel gemakkelijk te bedienen voor al onze gebruikers.


Hoe zorgen jullie ervoor dat het personeel betrokken is of raakt bij jullie digitale communicatie?
Ik plaats de berichten voor alle locaties altijd in het Nederlands. Maar de locaties zelf plaatsen berichten ook vaak in de andere talen voor het personeel zoals in het Pools of Roemeens. Daarnaast komen korte en krachtige berichten beter over en zijn die een stuk prettiger om te lezen dan hele lappen tekst. Berichten vanuit 2 Sisters Storteboom worden daarnaast afgewisseld met bijvoorbeeld het dagelijkse nieuws en wat entertainment.

Jullie werken met een algemene speellijst voor alle vestigingen en daarnaast kunnen Vestigingen lokaal eigen content plaatsen. Hoe ervaar je deze werkwijze?
Goed! Het is belangrijk dat de vestigingen ook eigen content kunnen plaatsen. De dagelijkse gang van zaken op alle locaties krijgen wij namelijk niet altijd mee vanuit het hoofdkantoor. Enkel maakt dit het ook lastiger om eenheid in de manier van communiceren te houden. Iedereen heeft een eigen visie betreft het maken van content. Het komende jaar willen we hier een protocol voor gaan opstellen. Ook de wensen van de vestigingen willen we hier meenemen. 


Wij bellen en mailen jullie regelmatig met nieuwe content en updates over het systeem. Hoe ervaar je onze 24/7 service? 
Heel fijn. Er zitten heel vaak dingen of dagen tussen waar je zelf niet altijd aan denkt. Daarnaast is het altijd een hele fijne reminder om weer even in te loggen en actief met het systeem bezig te blijven. Ik zie dat de vestigingen ook altijd veel van de content en feestdagen content plaatsen. 


Volgens ons heeft narrowcasting 5 belangrijke functies; Informeren, Stimuleren, Motiveren, Masseren en Adverteren. Welke is/zijn bij jullie van toepassing en waarom?
Informeren met bedrijfsinformatie, roosters, weekmenu’s etc. Motiveren om het personeel in beweging te krijgen om bijvoorbeeld de kluisjes op te ruimen.

Wat vinden jullie van interactieve narrowcasting? Heeft dit de toekomst en waarom wel/niet?
Ik denk dat het voor ons niet nodig is of zou werken. Het personeel kijkt naar de schermen tijdens de pauze’s en het zou niet handig zijn als ze dan op het scherm zouden moeten klikken. Maar ik kan me voorstellen dat voor veel andere bedrijven hier een hoop nieuwe mogelijkheden liggen.


Hoe zou je 2 Sisters Storteboom omschrijven?

Dat zou ons DNA zijn: klantgerichtheid, gedrevenheid, samenwerken, integriteit, discipline en resultaatgerichtheid.

Hoe zou je Merit Media willen omschrijven?
Professioneel, behulpzaam, makkelijk benaderbaar, direct contact en met een snelle service. 


Deel deze pagina
Laatst gewijzigd: 
13 juni 2023
Contact

Merit Media
Breda International Airport
Bredasebaan 10
4744 RZ Bosschenhoofd

informatie@meritmedia.nl
085-4018444

Privacyverklaring