Direct contact? Bel 085 - 4018444 of mail naar informatie@meritmedia.nl

U bent hier

Klant in Beeld #12: Oogcentrum Noordholland

Auteur: 
Dennis Coremans

Oogcentrum Noordholland is een kennis en expertise centrum voor oogheelkundige zorg gevestigd in Heerhugowaard. Zij bieden poliklinische beoordelingen van veel voorkomende  aandoeningen, zoals bijvoorbeeld staar, glaucoom, diabetische retinopathie en/ of maculadegeneratie.
Sinds 2015 maakt het Oogcentrum gebruik van het TINS narrowcastingsysteem, een mooi moment om beheerder Monique van Dorth te vragen naar haar ervaringen van de afgelopen jaren.

Eind 2015 hebben jullie de keuze gemaakt om met ons te gaan samenwerken. Waren er in die periode ook nog andere partijen betrokken hierbij en waarom hebben jullie uiteindelijk voor ons gekozen?
Er waren geen andere partijen betrokken. Onze Algemeen Directeur had dit voorgesteld aan ons Support Team en eigenlijk was iedereen enthousiast. Het was een makkelijke keuze.

Wat was jullie reden voor de aanschaf van dit communicatiemedium?
Toch een stukje entertainment om de wachttijd te verzachten.  Het geeft de patiënten een beetje afleiding en let je niet meer zo op het gesprek van je buurman of buurvrouw. De wachtruimte leeft gewoon wat meer.

Hoe zou je Merit Media in een paar woorden beschrijven?
Als het om jullie zelf gaat vindt ik dat jullie goed te bereiken zijn, jullie denken heel goed mee en komen zelf met initiatief. Dit vind ik heel erg fijn want bij mij is het narrowcasting iets wat erbij gedaan moet worden en dat komt niet altijd uit maar is wel belangrijk. 
Ik vind het systeem gebruiksvriendelijk, na één uitleg weet je eigenlijk al hoe het werkt. Verder vind ik het ook erg leuk en de patienten ook, we horen positieve berichten.

Jullie hebben 3 schermen in de 3 verschillende wachtruimtes hangen. Deze zijn allemaal gekoppeld aan 1 speler middels videodistributie. Vindt je dat dit altijd goed werkt?

Volgens mij gaat dat heel goed, er is mij nooit iets geks opgevallen en ik heb er ook nooit iets over gehoord. Alles werkt naar behoren.

Loop je wel eens ergens tegen aan in het systeem? Of heb je misschien nog wensen voor het systeem?

Even denken… ik loop eigenlijk nergens tegen aan. Soms weet ik zelf wel eens iets niet, hoe je bijvoorbeeld iets kan veranderen in een bepaalde template maar ik weet dat ik jullie daarvoor altijd kan bereiken en jullie dan mee kijken.

Jij bent het vaste aanspreekpunt m.b.t. narrowcasting. Hoe bevalt deze rol? Neemt het narrowcasting beheer je veel tijd in beslag?


Ik vind het sowieso leuk dat ik het mag doen en het is een leuke onderbreking van je normale werkzaamheden. Je denkt wat breder omdat je voor het hele bedrijf aan het meedenken bent over wat je op de schermen kunt zetten. Qua tijd valt het echt wel mee. Het juiste plaatje bij mijn bericht zoeken kost vaak nog de meeste tijd!

Wij bellen en mailen regelmatig met nieuwe content en updates over het systeem. Hoe ervaren jullie onze 24/7 service?
Dat vind ik alleen maar super fijn en hartstikke leuk!  Daardoor wordt ik weer getriggerd van, oh ja dat moeten we er ook even opzetten en waar kan ik allemaal uit kiezen? 9 van de 10 keer zet ik het er ook tussen. 

Welke beschikbare content uit het systeem vinden jullie nou echt leuk? Bijvoorbeeld, nieuwsfeeds, trailers, feestdagen etc.

Het meeste wat er is en wat voor ons toepasbaar is dat gebruiken we ook. De nieuwe Braintrainer van laatst was heel leuk. Mensen doen dit ook echt, je ziet ze de sommen uitrekenen. Zelf hou ik van sport, ik vind bijvoorbeeld de Tour de France content elk jaar heel leuk en daar meld ik me ook voor aan.

Hebben jullie nog andere communicatiemiddelen voor jullie patiënten? Maken jullie bijvoorbeeld gebruik van nieuwsbrieven?

Nee, alleen de website en Facebook op dit moment. Narrowcasting is echt een belangrijk communicatiemiddel voor ons.

En dan de laatste vraag. Zou je Merit Media aanbevelen bij andere partijen en waarom?
Dat zou ik zeker doen! Vanwege de service, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid. Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn!

Deel deze pagina
Instagram update
Contact

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444