Direct contact? Bel 085 - 4018444 of mail naar informatie@meritmedia.nl

U bent hier

De zomer is begonnen, tijd voor actie!?

Met het ingaan van de maand juni is ook de meteorologische zomer weer begonnen! Het zwoelste seizoen van het jaar met lekker lange zomeravonden, een heerlijke cocktail en lekker barbecueën in de tuin is eindelijk aangebroken!
Toch zal deze zomer voor velen anders lopen dan gepland. De vliegvakantie naar een verre bestemming waar je al maanden naar uitkijkt, gaat wellicht niet door. Dan is het toch even omschakelen, want hoe ga je nu invulling geven aan jouw welverdiende vakantie? Uiteraard staan wij ook voor dit dilemma en was dit voor ons aanleiding om een leuke zomeractie te bedenken. We hebben onze trouwe TINS-gebruikers voorzien van een echte zomerse musthave en hier tevens een leuke actie aan gekoppeld.

Degene die ons de leukste/creatiefste zomerfoto stuurt wint namelijk een zomerse verassing! Om zelf het goede voorbeeld te geven hebben collega’s Marijke en Hermie een kick-off gegeven voor de actie! De beelden van de making of kun je hieronder bekijken.

Wist je trouwens dat soortgelijke acties uitstekend werken in combinatie met narrowcasting? Met enige regelmaat zien wij dat onze klanten gebruik maken van het TINS narrowcastingsysteem om hun interne of externe acties kracht bij te zetten.

De Technische Unie gaf bijvoorbeeld aan alle collega’s een leuke miniatuur TU-vrachtauto mee met de opdracht om tijdens de vakantie een leuke foto ermee te maken. Door al deze foto’s te verzamelen in een fotoalbum-presentatie creëerden ze een bonte verzameling vakantiekiekjes. Het resultaat? Enorm veel betrokkenheid tussen de collega’s en een gezonde competitie onderling, want wie had de leukste inzending?

Ook de zomerselfie-contest bij vliegtuigbouwer Fokker was een groot succes. De opdracht was simpel: maak een leuke selfie "in vliegtuistand" op jouw vakantiebestemming. Dit resulteerde in een enorme verzameling selfies welke te zien waren op diverse beeldschermen binnen de organisatie.

TAQA gaf haar werknemers een TAQA-jas mee op vakantie en de opdracht om op hun vakantiebestemming een leuke selfie te maken, uiteraard met de jas aan! Na de zomerperiode werden alle foto's, inclusief een kleine samenvatting van waar de betreffende persoon op vakantie was geweest, vertoond op de schermen binnen de organisatie. 

Het leuke van dit soort acties is dat je een win-win situatie creeërt. De kijker krijgt namelijk een inkijkje van hoe zijn of haar collega's vakantie vieren en tevens is er meer aandacht voor narrowcasting als communicatiemedium. 

Namens het team van Merit Media wensen wij iedereen een hele fijne zomer!

 

Deel deze pagina
Tags: 
Laatst gewijzigd: 
13 juni 2023
Contact

Merit Media
Breda International Airport
Bredasebaan 10
4744 RZ Bosschenhoofd

informatie@meritmedia.nl
085-4018444

Privacyverklaring