Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding

De kracht van een SLA!

4 september 2025

Misschien heb je er ooit al eens van gehoord, een Service Level Agreement ook wel afgekort als SLA.
In deze blog leggen we uit waarom het belangrijk is in relatie tot narrowcasting.

Wat is een SLA?

Een SLA is een onderdeel van een formele overeenkomst tussen een opdrachtnemer (de leverancier) en een opdrachtgever (de klant). In een SLA wordt tot in detail beschreven wat de opdrachtgever mag verwachten van de kwaliteit en het serviceniveau van een dienst, zoals narrowcasting. Dit omvat niet alleen de werking van het systeem zelf, maar ook de ondersteuning die de leverancier biedt, de snelheid van updates en eventuele garanties.

Wat is de meerwaarde van een SLA?

Een SLA biedt duidelijkheid en transparantie voor beide partijen. Zowel de leverancier als de klant weten exact waar zij aan toe zijn. Zeker bij langdurige samenwerkingen, waarin narrowcasting een structureel onderdeel van de organisatiecommunicatie vormt, is het erg belangrijk dat iedereen weet wat de verwachtingen zijn. De afspraken in een SLA zijn concreet en meetbaar, bijvoorbeeld over service, support, software-updates, reactietijden en garantietermijnen. Mocht een dienst niet op het afgesproken niveau functioneren, of komen partijen hun verplichtingen niet na, dan biedt de SLA direct houvast en een oplossing. Geen vage beloftes, maar duidelijke afspraken die daadwerkelijk nageleefd worden.

TINS narrowcasting SLA

Bij Merit Media geloven we dat een SLA voordelen biedt voor zowel de leverancier als de klant. Daarom leveren wij al onze narrowcastingdiensten altijd met een gedegen SLA die onderdeel is van de overeenkomst. Hiermee ben je verzekerd van een betrouwbare dienstverlening, duidelijke afspraken en een transparante samenwerking. Daarnaast zien wij onszelf niet alleen als leverancier, maar ook als sparringspartner voor de langere termijn. Zo kunnen we meedenken over optimale inzet van narrowcasting, het verbeteren van interne communicatie of het plannen van contentstrategieën.

Een SLA zorgt ervoor dat je geen onverwachte kosten, verrassingen of gedoe achteraf hebt. Je weet precies waar je aan toe bent en welke ondersteuning je kunt verwachten, terwijl wij onze dienstverlening continu op het afgesproken niveau houden. Dit maakt TINS-narrowcasting niet alleen een krachtig communicatiemiddel, maar ook een betrouwbaar en professioneel platform voor organisaties van elke omvang.

Ben je op zoek naar een betrouwbare narrowcastingleverancier die jouw boodschap professioneel en effectief in beeld brengt? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Ontdek zelf hoe een TINS-narrowcasting SLA jouw organisatie kan helpen om interne communicatie, promoties en belangrijke informatie altijd op het juiste moment zichtbaar te maken, met maximale betrouwbaarheid en ondersteuning.