Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding

Braintrainers

12 september 2025

Naast de bestaande nieuws-, weer- en fileberichten, filmtrailers, social media-templates en honderden Moodclips, heeft Merit Media opnieuw iets leuks en functioneels toegevoegd om uw narrowcasting speellijst nog aantrekkelijker, interactiever en veelzijdiger te maken!

Moeten uw bezoekers soms wat langer wachten? Wilt u hun aandacht vasthouden en tegelijkertijd hun cognitieve vaardigheden stimuleren? Met onze nieuwe Braintrainers combineert u vermaak met uitdaging en verhoogt u de betrokkenheid van kijkers aanzienlijk. Braintrainers zijn een ideale manier om bezoekers actief te laten meedenken, terwijl ze wachten op een afspraak, een rondleiding, een consult of gewoon even pauzeren in uw wachtruimte, showroom of ontvangstruimte. Het gebruik van deze interactieve content draagt bovendien bij aan een positieve merkervaring, omdat bezoekers zien dat uw organisatie aandacht besteedt aan zowel vermaak als ontwikkeling.

In de nieuwe bibliotheek Specials: Braintrainers vindt u drie interactieve en afwisselende presentaties met uiteenlopende opgaven en moeilijkheidsgraden. Denk hierbij aan:
– Zoek de verschillen tussen twee bijna identieke afbeeldingen,
– Taalpuzzels die spelling, woordenschat en inzicht testen,
– Rekensommen en logische puzzels voor een snelle mentale workout en hersentraining.

Door deze Braintrainers toe te voegen aan uw speellijst(en) wordt bij elke vertoning automatisch een nieuwe opgave getoond. Dit zorgt voor extra afwisseling, houdt bezoekers alert, stimuleert creatief denken en maakt het gebruik van het TINS-platform nóg gebruiksvriendelijker, interactiever en aantrekkelijker.

Daarnaast bieden Braintrainers ook waarde voor organisaties zelf: u kunt specifieke content koppelen aan seizoenscampagnes, productlanceringen of themaweken, waardoor bezoekers niet alleen vermaakt worden, maar ook subtiel geïnformeerd en betrokken raken bij uw merk. Braintrainers zijn geschikt voor alle leeftijdsgroepen en kunnen op maat worden aangepast voor verschillende doelgroepen, waardoor het een veelzijdig en krachtig instrument is binnen uw narrowcastingstrategie.

Heeft u zelf een slimme puzzel, creatieve rekensom of originele ‘zoek de verschillen’? Laat het ons weten! Wie weet ziet u uw bijdrage binnenkort terug op het scherm en verrijkt u hiermee de interactieve ervaring van alle bezoekers. Met Braintrainers wordt uw narrowcasting niet alleen informatief, maar ook leuk, leerzaam, uitdagend en inspirerend. Het is een innovatieve manier om wachten om te zetten in een boeiende en nuttige ervaring, waardoor bezoekers met een positieve indruk vertrekken en eerder geneigd zijn terug te komen of uw diensten aan te bevelen.