
Diergaarde Blijdorp
Onze samenwerking met Diergaarde Blijdorp gaat al ver terug. Op vrijdag 8 juni 2012 openden Greenpeace en Diergaarde Blijdorp een bijzondere expositie; de Expo Zeereservaten. Deze expositie was meer dan 10 jaar te bewonderen in het Oceanium van Diergaarde Blijdorp. Bezoekers van de Rotterdamse dierentuin werden hiermee geïnformeerd over het belang van zeereservaten als essentiële oplossing voor vis- en zeenatuurbehoud. Merit Media werd destijds gevraagd om een interactieve touch-applicatie te ontwikkelen.
Binnen enkele weken creëerden we een interactieve applicatie waarmee bezoekers hun eigen vis konden ontwerpen en een naam konden geven. Deze vis zwom vervolgens rond in een 'digitaal aquarium', en zorgden we ervoor dat deze digitale vis uiteindelijk de mailbox van de bezoeker bereikte. Deze innovatieve aanpak stelde Greenpeace in staat om nieuwe leden te werven.
Angèle Mann - Fondsenwerver bij Greenpeace Nederland
"Het is prettig samenwerken met Merit Media, ze denken mee, leveren betrouwbare systemen en maken mooie dingen. Wat van toegevoegde waarde is dat zij er alles aan doen om het systeem zo effectief mogelijk te krijgen en houden. We zijn immers naar de beste resultaten voor Greenpeace op zoek".
Verschillende toepassingen van narrowcasting
Kies je type branch voor gebruik van narrowcasting
Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?
Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!