Informeren met narrowcasting
Klanten, bezoekers of patiënten willen graag geïnformeerd worden. Hiervoor is narrowcasting een ideaal medium. Klanten, bezoekers of patiënten maken continu overwegingen en staan open voor adviezen zodat ze vooral niet de verkeerde beslissing nemen. Waarschijnlijk bent u of uw personeel niet altijd in staat om die informatie te geven. Via narrowcasting kan dit wel! Mensen vinden het vaak zelfs prettig om via een scherm geïnformeerd te worden!
Voorbeelden van informeren met narrowcasting
- Wachttijden weergeven binnen zorginstellingen
- Nieuws, weer-, en verkeersinformatie
- Filmtrailers, braintrainers en moodclips
- Interne bedrijfscommunicatie; nieuw personeel, verjaardagen, sales targets, nieuws, etc
- Digitale menuborden in de horeca
- Aanbieden en promoties in de retail
- Openingstijden of locale acties en evenementen
- Social media profielen
- Volgnummer systeem op het scherm
- Het briefen van personeel, al dan niet via interactieve narrowcasting
Benieuwd hoe onze klanten informeren? Bekijk dan onze referenties per branche!
Gratis narrowcasting proef!
Nog niet 100% overtuigd van de kracht van narrowcasting? Maak dan nu gebruik van onze actie en probeer narrowcasting 4 weken gratis uit!
Gratis narrowcasting check!
Wilt u een advies over waar u het beste een scherm kunt plaatsen en hoe groot een dergelijk scherm eigenlijk moet wezen?
Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?
Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!