Adverteren met narrowcasting
Dagelijks komen er veel mensen of bedrijven bij u op bezoek. Deze bezoekers hebben duidelijk affiniteit met uw product of dienst. Dit is voor uw toeleveranciers en andere belanghebbenden zeer interessant. Op deze wijze kunt u namelijk een deel van uw investering terugverdienen. Maar let op: zorg wel voor gerelateerde reclame, anders wordt het grote voordeel van narrowcasting (de specifieke boodschap voor een specifieke doelgroep) volledig teniet gedaan!
Reclame op schermen
Adverteren met narrowcasting zorgt ervoor dat uw producten en diensten extra onder de aandacht worden gebracht, uw verkopen kunt ondersteunen en ophogen, uw branding kunt versterken en een deel van de investering kunt terugverdienen door het tonen van advertenties van andere bedrijven, toeleveranciers en/of sponsoren.
Voorbeelden van adverteren met narrowcasting
- Het tonen van aanbiedingen en promoties
- Het tonen van video's van nieuwe producten
- Het tegen betaling tonen van sponsoren op bijvoorbeeld sportclubs
- Het tonen van advertenties van relevante bedrijven uit de regio
Benieuwd hoe onze klanten adverteren? Bekijk dan onze referenties per branche!
Gratis narrowcasting proef!
Nog niet 100% overtuigd van de kracht van narrowcasting? Maak dan nu gebruik van onze actie en probeer narrowcasting 4 weken gratis uit!
Gratis narrowcasting check!
Wilt u een advies over waar u het beste een scherm kunt plaatsen en hoe groot een dergelijk scherm eigenlijk moet wezen?
Zoekt u een echte partner op het gebied van narrowcasting?
Benieuwd naar wat Merit Media voor u zou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak en een gratis narrowcastingcheck op locatie!