
Nog een paar weken en dan is het weer zover, dan gaan de Olympische en Paralympische Winterspelen van start. Het is inmiddels de derde keer dat de evenementen plaatsvinden in Azië. Na Sapporo in 1972 en Nagano in 1998 is het nu de beurt aan PyeongChang in Zuid-Korea om als gastheer op te treden. Het event zal plaatsvinden van 9 t/m 25 februari 2018, waarbij sporters van 93 deelnemende landen de strijd met elkaar aan zullen gaan. Tijdens deze periode staan er 102 onderdelen, verdeeld over 15 sporten op het programma. Tijdens de komende Spelen maken vier onderdelen hun debuut in PyeongChang, namelijk het schaatsen massastart, curling gemengd dubbel, alpine skiën team event en snowboard big air.
Zoals gebruikelijk hebben we voor onze gebruikers weer een volledige bibliotheek gevuld met allerlei leuke content voor op de narrowcasting schermen. Zo hebben we o.a. filmpjes, foto’s en een actuele nieuwsfeed met het laatste nieuws omtrent het event. Daarnaast zijn er countdown-templates beschikbaar die aftellen naar de openingsceremonie en de belangrijkste wedstrijddagen. Ook zijn er speciale templates ontwikkeld voor medal trackers, zodat medewerkers, klanten of bezoekers in één oogopslag kunnen zien welke landen en atleten het goed doen tijdens de Spelen.
Door deze content te integreren in de narrowcasting omgeving van uw organisatie, kunt u uw publiek niet alleen informeren, maar ook inspireren en vermaken. Denk bijvoorbeeld aan kantines, wachtruimtes, sportclubs of scholen: iedereen blijft op de hoogte van de laatste uitslagen, indrukwekkende prestaties en opvallende momenten. Bovendien kunnen organisaties motiverende boodschappen toevoegen of lokale activiteiten en wedstrijden koppelen aan het olympische thema.
Het gebruik van deze Olympische content op uw schermen draagt bij aan een verhoogde betrokkenheid van uw medewerkers, klanten of bezoekers en maakt het volgen van de Spelen een interactieve en visueel aantrekkelijke ervaring. Zo haalt u het sportieve spektakel letterlijk naar binnen.
Ook geïnteresseerd of wilt u meer weten over het gebruik van Olympische en Paralympische content in narrowcasting? Neem gerust eens contact met ons op. Wij helpen u graag bij het implementeren van een op maat gemaakte presentatie die past bij uw organisatie en doelgroep.