Direct contact? Bel 085 - 4018444 of mail naar informatie@meritmedia.nl

U bent hier

Nieuws

Over een aantal dagen loopt de zomer officieel op zijn einde en klopt de herfst op de deur. Een zomerperiode die voor bijna iedereen anders is verlopen dan gepland. Code geel, code oranje… door alle corona-maatregelen waren wij, maar ook onze gewaardeerde klanten, gedwongen om een andere invulling aan de welverdiende zomervakantie te geven.

Dat narrowcasting de laatste jaren een flink opmars heeft gemaakt in de retail is algemeen bekend. Steeds meer retailers zetten narrowcasting in om effectief te kunnen communiceren met de klant. Helaas wordt hét communicatiemedium van de 21ste eeuw niet altijd even effectief ingezet. Een gemiste kans als je het ons vraagt, uiteindelijk wil je dat de investering die gedaan is maximaal rendeert.

We hebben 7 manieren en tips op een rijtje gezet om het maximale uit jouw narrowcastingsysteem te halen!

Infobesitas, nog nooit van gehoord? Toch heeft iedereen er mee te maken in het dagelijks leven. Infobesitas is een nieuwe sterk opkomende ziekte waarbij een steeds grotere groep mensen verslaafd raakt aan het constant opvragen van nieuwe informatie. Dit komt onder andere doordat we continu bestookt worden met informatie van alle kanten. Een herkenbaar voorbeeld is het ontgrendelen van de mobiele telefoon. Tel maareens hoeveel push-berichten en andere meldingen direct je aandacht trekken.

Op het moment dat deze blog gepubliceerd wordt is het hartje zomer, tijd voor een welverdiende vakantie! Je ziet met lede ogen aan dat al jouw collega’s het kantoorpand verlaten terwijl jij achterblijft omdat je al vakantie hebt gehad of juist nog even moet wachten. De komkommertijd is weer aangebroken, een mooi moment om eens wat projecten of klusjes op te pakken waar je tijdens drukkere perioden in het jaar niet aan toekomt.

Het communiceren via narrowcasting heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Steeds meer bedrijven en organisaties ervaren de kracht van narrowcasting ook wel beeldschermcommunicatie genoemd. Door de veelzijdigheid kunnen er binnen iedere denkbare branche eenvoudig meerdere communicatiedoelstellingen behaald worden. Om een goed beeld te krijgen van hoe narrowcasting succesvol wordt ingezet hebben we een aantal branches onder de loep genomen.  

Als narrowcasting-specialist stellen wij de gebruikers van het TINS narrowcastingsysteem al jaren lang in de gelegenheid om kosteloos gebruik te maken van een enorme database aan algemene content. Van content voor speciale evenementen en feestdagen, tot foto-albums, sociale media, moodclips, nieuwsfeeds en verjaardagen!

Op 19 mei maakte Minister Hugo de Jonge bekend dat er door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu druk werd gewerkt aan de realisatie van het corona-dashboard.Begin deze maand is het dashboard geïntroduceerd op de van de Rijksoverheid. Het dashboard geeft informatie over de ontwikkeling van het coronavirus in Nederland.

Met het ingaan van de maand juni is ook de meteorologische zomer weer begonnen! Het zwoelste seizoen van het jaar met lekker lange zomeravonden, een heerlijke cocktail en lekker barbecueën in de tuin is eindelijk aangebroken!

“Heel Nederland moet zich voorbereiden op een samenleving waarin de komende tijd 1,5 meter afstand van elkaar moet worden gehouden”. Dat waren de woorden van premier Mark Rutte tijdens zijn toespraak inmiddels bijna een maand geleden. Het uitvinden en uitvoering geven aan deze “anderhalvemetermaatschappij” blijkt een hele opgave. Of het nu gaat om je privéleven of je werk het raakt iedereen binnen de samenleving.

Wanneer je de knoop hebt doorgehakt om te starten met narrowcasting dan wil je maar één ding en dat is dat jouw doelgroep, de kijker, net zo enthousiast wordt als jijzelf. Een goede introductie is immers het halve werk! Bereid jouw doelgroep voor op het leukste communicatiemedium van de eenentwintigste eeuw!

Om je op weg te helpen hebben we 7 tips op een rijtje gezet.

Pagina's

Instagram update
Contact

Merit Media
Bredaseweg, 113
4872 LA Etten-Leur

informatie@meritmedia.nl
085-4018444